Sports

Friday, May 14, 2010

SEIKO DIVER 6105 8110 (SOLD)

Very Rare
Nice Bezel
SOLD TO MR ARDI, JAWA BARAT
Fit Original Crown
Clean Head
Original Glass
Vintage Original Case Back
Very-Very-Very Special Hard to Find Movement 6105A Normal 6105B
Clean & Already Full Movement Service with Hack
Fit Bezel for Seiko 6105 8110
Glow In The Dark
Very Hard to Find this Seiko Diver 6105 8110 with nice condition...

Nak dapat seekor penyu ni bukan mudah. Aku perlu menyelam ke dasar lautan China Selatan. Aku kena gunakan 2 unit tong gas oksigen. Selam punya selam aku jumpa ni je yang lain aku sorok dalam poket heheheheee. Hampir satu bulan aku jejak penyu ni. Guna kompas tak boleh kesan... Aku guna teknologi Jepun baru dapat jumpa. Aku puas hati dengan jam ni Tengok bezel dia cunnnnn dan fit tak de longgar. Semak pula Crown juga fit juga takde longgar. Tengok cermin tebal dan boleh buat menyelam tak masuk air. Glow in the dark masih berfungsi. Case back jenis paling lama sebab case back Seiko 6105 8110 ada dua jenis. Yang paling-paling special mengenai movement dimana kita kebiasaannya jumpa jenis movement 6105B tapi aku tampilkan hard 6105A. Buat kawan-kawan siapa nak call aku..... Nanti tak boleh tido malam woiiiiiii terkenang jam....... Seiko Diver 6105 8110.

Call/ Sms
Mr Dils 

No comments:

Post a Comment