Sports

Friday, May 7, 2010

CUCI MATA- SEIKO BULLHEAD BLACK LIKE NEW

Kali ini aku tangkap banyak kepala lembu....
Lama dalam simpanan.... sejak dahulu dijumpai dalam almari display jam aku sapu.
Nak ambik empat ekor lembu ni tak boleh dapat dengan timbang kilo.. sebab semua masih hidup kena guna per-ekor..
Bincang punya bincang aku ambil empat ekor lembu ni je dengan syarat lembu ni kena bagi mandi dulu seperti refurbish dan movement service.
Hasil persetujuan dan kerja siap begini lah kejadiaan dia... kepala dia cukup bersih... mata boleh silau kena pancaran cahaya dia....
Dapat je aku terus bagi arahan... Barissssssss....aaaan
Bergelimpangan lembu-lembu ni buat barisan. Cukup memuaskan hati...... Aku..
 Senyuuuuuuuuuuummm............ tengok dia ikut arahan senyum sungguh macam Musang Berjanggut. Aku bagi lagi arahan... Bariiiiiiiing..
Ni yang aku puas hati.. lembu-lembu empat ekor ni ikut arahan....

Kalau nak ambil lembu-lembu ni jadi anak angkat tak boleh ambil timbang kilo kena ambil per-ekor sebab aku ambik ikut per-ekor.

Kalau rasa nak detail gambar perekor Seiko Bullhead Black no.1-no.4 klik bahagian ini dahulu


 
Sekian, Bershopping kat blog aku. Wakakaaaaka

1 comment: