Sports

Saturday, March 6, 2010

WOODEN Watch Box (SOLD)


Selalu kau orang simpan jam tangan bagaimana? Berapa nilai ribu-ribu jam tangan kau orang beli?  Pelbagai kaedah digunakan oleh collector-collector jam tangan. Ada yang simpan guna plastik aiskrim je. Tak kurang juga simpan dalam beg yang tidak sepatutnya. Setahu aku kau orang mesti beli jam-jam tangan yang mahal serta payah nak jumpa dalam dunia ni. Simpan sebarang mana tahu hilang tak kurang jam tangan itu rosak tidak simpan sebarangan. Pendek kata beli jam tangan puluhan ribu tapi tak nak simpan elok-elok.

Kotak jam tangan buatan kayu aku tampilkan pada kali ini pasti selamat. Cuba tengok kotak simpan jam tangan ini jaraknya jauh diantara satu sama lain. Yang pasti jaraknya tidak menghakis sahabat-sahabat jam tangan dalam kotak jam tangan yang sama. Muat nye hanya 12 unit jam tangan sahaja. Kalau ada sahabat-sahabat yang nak tengok jam tangan rasa malu tu pasti takde. Harap-harap kawan-kawan tak keluarkan plastik airkrim untuk simpan jam tangan. Rasa macam teratur dan tersusun aje jam tangan korang. Kalau ada musim perayaan kat rumah atau ada majlis kat rumah boleh display elok-elok dalam almari. Cantik tau......

Yang pasti Harga Box Jam Tangan + Postage. Kalau postage di Sarawak lokasi Kuching, Sri Aman, Serikei, Sibu, Bintulu & Miri aku post pakai bas lagi murah dan pantas. Walaubagaimanapun, postage ikut permintaan korang.


Call / SMS Mr Dils
010-9620271

3 comments:

  1. http://limautambun.blogspot.com/2009/09/tale-of-watch-boxes.html

    Macam ni lah kami simpan koleksi jam kami...

    ReplyDelete
  2. boleh email saya tak harga kotak jam nie
    memang nak cari pun

    Nazri

    mnazri.tan@gmail.com

    http://zhenendeavor.blogspot.com/

    ReplyDelete